Przygotuj garnki na letnie zupy owocowe i warzywne

Jesteśmy tak zalatani, że jedzenie szybkich posiłków weszło nam w krew. Wiele z nich jest sucha, ma w sobie ubogą dawkę podstawowych przypraw a o wartościach odżywczych szkoda gadać. Zupy, których nie brakowało w domu rodzinnym lub u babci są dla singli i współczesnych zabieganych rodzin szczytem kulinarnych zdolności, które w rękach laika zabierają wiele cennego czasu podczas gotowania. Tymczasem prawda jest taka, że zupa robi się sama. Naszym zdaniem jest tylko zakup lub wyhodowanie sobie właściwych składników. W związku z tym, że zdrowa kuchnia zgodna z naszym trawieniem to mój „konik” sprzedam wam jeszcze jeden tip, zanim przejdę do prezentowania pięciu najlepszych zup wykonanych ze składników dostępnych o tej porze roku. Chodzi o dodawanie do zup kasz, makronów i chleba. Jeżeli cenicie swoje zdrowie i sylwetkę, nie róbcie tego. Gdy widzę profesjonalnego kucharza, który wykorzystuje profesjonalne garnki Philipiak do gotowania zupy z chlebem lub pszennym makaronem, chce mi się wyć z zażenowania. Fruktoza i węglowodany zbożowe to bomba kaloryczna odkładająca się na brzuchu. Nie bierzcie z nich przykładu w dodawaniu tych produktów do zdrowej zupy, a sami zobaczycie efekt w lepszym trawieniu i sylwetce.

  1. Zupa owocowa z truskawkami – zamiast makarony dajcie do niej kilka całych truskawek i trochę śmietany lub jogurtu. Zamiast cukru zastosujcie ksylitol lub stewię

    zupa

    źródło: http://foter.com/

  2. Zupa jabłkowa z herbatą – połączenie gotowanych jabłek, herbaty z malwy i płatków migdałowych sprawia, że ten rodzaj zupy jest unikalny w smaku

    garnki

    źródło: http://foter.com/

  3. Zupa bananowa (mój faworyt) – dla osób trenujących jak znalazł po ciężkim workoucie. W jej skład wchodzą banany, pomarańcze, cynamon i jeżeli ktoś lubi gałka lodów śmietankowych

    zupa

    źródło: banana soup

  4. Zupa krem z dyni – Najlepsza na jesień, ale musiałem o niej wspomnieć teraz. Zblendowana dynia z dodatkiem kurkumy, curry i ząbkiem czosnku to najzdrowsza w tym zestawieniu potrawa.

    miąższ

    źródło: http://foter.com/

  5. Zielony krem z zielonych warzyw – tutaj wystarczy pokusić się o zblendowanie różnych zielonych warzyw takich jak brokuły, jarmuż, szpinak czy ogórek, do których dodajemy czosnek, cebulkę i trochę soli oraz pieprzu.

    zielony

    źródło: http://foter.com/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.