Renowacja felg dla bezpieczeństwa i wrażeń wizualnych

Kolorowe buty sportowe nie pasują do garnituru. Gdyby porównać obuwie do kół w samochodzie należy przyjąć nieco większą tolerancję w doborze stylu do karoserii i lakieru. Felgi niezależnie od rodzaju auta są wizytówką i mogą całkowicie odmienić wrażenie, jakie mamy o danym pojeździe. Ich stan bywa opłakany, szczególnie w wieloletnich autach, które nie były poddawane wizualnej konserwacji. Co możemy zrobić z felgami, by stały się wizytówką naszego samochodu?

Prostowanie i łatanie

mechanik

źródło: https://pixabay.com/

Każda renowacja felg, nawet ta mająca na celu zmianę wizualną, zaczyna się od naprawy i łatania ubytków. Wyszczerbiony kawałek metalu może być niebezpieczny. To samo tyczy się powyginanych felg, które wpływają na trakcję i prostą jazdę. Polska zima jest bezlitosna dla kół. Dlatego warto zadbać o regularne sprawdzanie stanu obręczy przed instalacją między sezonami. Koszt prostowania felg i regeneracji uszkodzonych kół, tak czy inaczej, będzie niższy od zakupu kompletu nowych obręczy.

Metamorfoza dla wizualnego poklasku

obręcz

źródło: http://foter.com/

Modyfikujemy elementy karoserii oraz koła naszego auta, ponieważ chcemy jeździć samochodem, który nam się podoba. Zachwyty przechodniów i innych kierowców to sprawa drugorzędna. Renowacja felg to pierwszy krok w stronę wizualnych przeróbek. Na dobrą sprawę, nic nie stoi na przeszkodzie, by się na nich zatrzymać. Zadbane wizualnie auto nie potrzebuje spojlerów, naklejek i zmiany bodykitu. Klasyczna stalowa felga wymaga piaskowania oraz malowania. Aluminiowa pozwala na dużo więcej opcji modyfikacji. Możemy wytoczyć w niej rant i pokusić się o chromowanie. Na końcu mamy jeszcze usługę polerowania, która sprawi, że nasze felgi będą przyciągały wzrok już kilkudziesięciu metrów. Koszt takich przeróbek wiąże się z wielkością obręczy. Możecie sprawdzić go w sieci, na tej stronie – https://autobooking.com/. Najtaniej zapłacimy za przeróbki 16-calowych i mniejszych felg. Jeżeli posiadamy 20-calowe aluminiowe felgi z rantem, zapłacimy najwięcej. Niemniej nie są to duże różnice w cenie.

Nawet klasyczna i mało atrakcyjna wizualnie felga stalowa może zmienić się w atrakcyjną obręcz przyciągającą wzrok gapiów. Zbędne staną się kołpaki, które tylko zbierają mnóstwo kurzu i błota.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.