Nie ukrywam, iż takiego portalu bardzo mi brakowało. Tablety, smartwatche, akcesoria do urządzeń multimedialnych oraz, najważniejsze, smartfony – sklep Sony oferuje możliwość kupienia online wszystkich jego produktów w jednym miejscu, bez chodzenia po sklepach, czekania w kolejkach lub konieczności zamawiania towaru z magazynu. Wszystko szybko, łatwo i przyjemnie. To idealne miejsce dla miłośników nowoczesnych gadżetów oraz entuzjastów multimedialnych nowości wprost z najwyższych półek!
Co mi się tu spodobało?
Oczywiście szeroki wybór wszystkich produktów, a nie tylko wybranego asortymentu, to najważniejsza zaleta firmowego sklepu. Dane dotyczące wybranego urządzenia są bardzo czytelnie przedstawione, a cena podana bez ukrytych kosztów (ileż to razy w popularnych sieciówkach można natrafić na rzekomą promocję za X cenę, która okazywała się wyłącznie dla stałych klientów, osób podpisujących dodatkowo umowy z operatorem lub obowiązywała wyłącznie w określonych godzinach). Darmowy transport dla zamówień powyżej 200zł (nie oszukujmy się, kto dziś zamawia dobrej jakości urządzenia mobilne poniżej tej ceny? Czy to w ogóle możliwe?) oraz możliwość wyboru koloru smarftonu lub tabletu (widzieliście gdzieś dostępny od ręki zielony lub złoty smartfon?). Bardzo fachowa okazuje się także pomoc pracowników, którzy z chęcią wyjaśniają parametry poszczególnych produktów, możliwości ich zastosowania i pomagają wybrać najlepsze urządzenie dla danej osoby (w stacjonarnych sklepach sprzedawcy często wciskają klientowi najdroższy produkt).
Intuicyjne menu
Wchodząc na stronę główną (zobacz tutaj: http://eshop.sonymobile.com/pl/), sklep Sony informuje o najnowszych promocjach i przecenach. Następnie klient ma to wyboru jedną z czterech kategorii menu umożliwiających zakup smartfonu, tabletu, akcesoriów do smartwatcha lub do pozostałych urządzeń. Intuicyjne poruszanie się po sklepie, szybka i bezproblemowa transakcja finansowa oraz bezpieczna wysyłka to główne atuty, jakimi może pochwalić się producent. Z mego doświadczenia wynika, że w przypadku potrzeby naprawy produktu zakupionego bezpośrednio od Sony nie będę miał trudności, jak to miało miejsce w przypadku zgłaszania reklamacji za pośrednictwem operatora sieci komórkowej. Poza tym odkryłem, iż w e-sklepie smartofony są czasami znacznie tańsze niż w marketach! Być może za bardzo popadłem w entuzjazm, opisując sklep Sony, niemniej bardzo mnie cieszy, iż nasi rodacy mają zapewnione takie same możliwości nabycia najlepszych produktów i urządzeń multimedialnych tak samo jak Amerykanie lub Japończycy. Inne marki powinny brać przykład, rozszerzając swoją ofertę o wirtualne sklepy oraz kusząc klienta niskimi cenami, jak robi to Sony Mobile.
Źródło grafik: sklep Sony