Ponad 24 miliony uczestników webinarów na polskiej platformie na całym świecie

Ponad 24 miliony uczestników webinarów na polskiej platformie na całym świecie

Ponad 24 miliony uczestników webinarów na polskiej platformie na całym świecie

Okazuje się także, że w od stycznia do listopada tego roku słowo „webinar” zostało wspomniane przez polskich internautów ponad 406 tys. razy. Dla porównania, w roku 2020 było to 205 tys., co oznacza wzrost aż o 66 proc**.

Rekordowy zarobek na webinarze i miliony uczestników webinarów

Obecna sytuacja pandemiczna oraz cyfrowa transformacja przyczyniły się do rosnącej popularności webinarów – można wykorzystać je bowiem do prowadzenia wszelkiego rodzaju działań, które dotychczas odbywały się głównie na żywo, takich jak m.in. szkolenia, kursy, nauka zdalna, konferencje lub prezentacje produktów. I stąd także stały się one dla wielu źródłem zarobku. Jak podaje ClickMeeting, rekordowy zysk z pojedynczego webinaru, przeprowadzonego za pośrednictwem należącej do firmy platformy, odnotowano w Wielkiej Brytanii – wyniósł on 19 180 GBP. Z kolei w Polsce było to ponad 60 tys. zł. Co więcej, tylko w roku 2021 w wydarzeniach za pośrednictwem narzędzia poprowadzono niemal 2 miliony webinarów, w których wzięło udział 24,5 mln uczestników.

– Poprzedni rok zdecydowanie był rokiem spektakularnych wzrostów w materii webinarów, natomiast w tym zauważamy trend stabilizacyjny. Choć część wydarzeń już zaczęła odbywać się na żywo lub w dużej mierze hybrydowo, to webinary stały się dla uczestników głównym miejscem zdobywania wiedzy, a dla prowadzących – miejscem jej przekazywania, także odpłatnie. Ta forma spotkań online na stałe wpisała się w naszą rzeczywistość – mówi Dominika Paciorkowska, Dyrektor Zarządzająca i Członek Zarządu ClickMeeting.

Author: Redakcja

Dodaj komentarz